Zanim wyślesz sprzęt do serwisu


 

Zanim wyślesz urządzenie do serwisu – najpierw

ZADZWOŃ lub skontaktuj się z nami

za pośrednictwem e-mail!

 

tel. 22 632 99 71

e-mail: j.ajzert@accuro.pl

 

Istnieje bardzo wiele poważnych przyczyn, dla których lepiej upewnić się czy wysyłka sprzętu jest naprawdę konieczna, a jeśli tak, to w jaki sposób to zrobić.

 

Oto kilka pytań, które warto sobie zadać w przypadku awarii:

 

  • może wysyłka nie jest w ogóle konieczna?
  • może musisz przysłać dodatkowe akcesoria, bez których naprawa nie
      jest możliwa?
  • może nie musisz wysyłać wszystkich elementów urządzenia?
  • może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do
      przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu
      kontaktowego do siebie?
  • może nie będziesz musiał/-a płacić za przesyłkę?
  • może istnieje i jest wymagana jakaś szczególna procedura wysyłania
      przesyłek do serwisu?
  • może przysługuje Ci sprzęt zastępczy na czas naprawy?
  • może sprzęt zastępczy się nie należy, ale uda się go jednak załatwić?
  • może nasz terenowy pracownik jest w pobliżu i będzie w stanie usunąć
      usterkę?
  • może to nasz serwis musi przyjechać do Twojego urządzenia?
  • jak prawidłowo opisać/zgłosić objawy i charakter usterki, żeby
      wykluczyć pomyłkę?
  • może nasz pracownik musi przypomnieć Ci o obowiązku dorzucenia do
      przesyłki kartki z krótkim opisem usterki i numerem telefonu 
      kontaktowego do siebie?
  • czy znam i akceptuję regulamin świadczenia usług serwisowych?
  • itd., itp., ...

 

 

Poniżej dostępne są  do pobrania: regulamin oraz cenniki usług.

[pobierz] 0.1 MB regulamin

Regulamin świadczenia usług serwisowych

[pobierz] 0.1 MB cennik-napraw-accuro

Cennik napraw sprzętu Accuro

[pobierz] 0.1 MB cennik-napraw-chattanooga

Cennik napraw sprzętu Chattanooga Group Ltd